може ли да ви чуя мнението за (alfa 156 2.4jtd) и (alfa 166 2.4jtd)??? немога да избера коя от двете да си купя!!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
156 или 166 това е вЪпроса???
Collapse
X
-
-
Това са две коли в два различни класа.
1. 156 е в среден клас кола,от зад е тясн и няма удобството на 166.
2. 166 е в клас лимузини и е доста по-комфортна кола и съответно по-скъпа.
За това вече избора е твой успех.Алфа Ромео 147-2.0 16V 2002g-ГИ
The pleasure of driving Alfa Romeo!
Comment
-
Приятелю,
и аз в началото се колебаех между тези два модела. Както колегите тук споменават, колите са различни класове. 166 е изключително комфортна и голяма кола, тип лимузина.С 2 думи - тежкарска кола. 156 според мен не и отсътпва кой знае колко. Малко по-малка е. Карал съм и двата модела. Аз лично избрах 156, защото повече ми харесва вида и. Много по-агресивна изглежда.
Успех с избирането !
Comment
-
зависи за какво ще я използваш колата, ако е за града и извън него - 156, ако е най-вече за извънградско по-добре - 166-цата, в града за нея е по-трудно да й намериш място - цял кораб е, но за дълъг път е идеална
ако последно се ориентираш към 166, то гледай да е от фейслифта 2003, преди фейслифта нещо не са избарани, предполагам че и на други преди фейслифта не ги къдри муцуната, особено с тези малки фарчета излиза доста несъразмерно
моя избор беше 156-ца и до ден днешен не съжалявам, дори се замислям след време да си взема и една 145-ца за из града, малка градска количка
Comment
-
и аз бях пред този избор но колкото по-лимо толкова в града само гъзарията за външният вид остава.....а ако ще е лимозина има къде по-добри решения! Така че заложих на много добър външен вид и лека пъргавелка. 156 изглежда една идея по-компактна и стегната, а повечето от нас карат 80-90% градско и ще си виждат повечето време колата паркирана пред офиса или дома....повярвайте ми така да се радвам на абсолютно актуалните и днес форми все едно след всяка автомивка нова кола съм си купилАбе просто Пинанфарина дезайн
NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
-
156-цата е по-малка от 166, но не е по-маневрена, т.е. има голям радиус на завой, което не е най-доброто за градско каране. Въпросът според мен е изцяло финансов, поддръжката на 166 е доста по-скъпа от тази на 156. Ти си избираш кое можеш да изхранваш, но и в двата случая е по-добре да се спреш на дизелова модификация по причини разисквани из един куп теми във форума. Успех!Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение[...] Въпросът според мен е изцяло финансов, поддръжката на 166 е доста по-скъпа от тази на 156.
Аз лично по-харесвам 166-цата, но като покупка е по-скъпа (10-15%) и доста по-рядка (трудна за намиране).
Отностно кое е по-подходящо за в града - не мисля че има съществена разлика - 166-цата е с 30-тина см по-дълга, но по-неманеврена кола (12 м радиус на завой!) от 156-цата не съм карал.
P.S. @RPWWD: Уважавам твоето мнение, да не започваме спор и да разводняваме темата на човека.Subaru Legacy 3.0R
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
sigpic
Comment
Comment